МТСБУ — що чекає на ринок автострахування після 10.10.2022.
Дуже значна частина членів Бюро які не відповідають вимогам постанови НБУ майже зі сто процентною вірогідністю опиняться без ліцензій.
На приклад СК «ІНГО» та «ОРАНТА» не зможуть підтвердити статки кінцевого бенефіціара Ярославського, через те, що його активи зменшились, а сам Ярославський в кримінальних справах і нічого із-за кордону повертати не планує.
У ПрАТ «СТ «Гарантія» шансів вже не має.
А ПрАТ «УАСК АСКА» лишиться без ліцензій і власників. СК «ВУСО» інтересують тільки її внесок у фонди МТСБУ.
На приклад ПрАТ «СК «АСКО-Донбас Північний» на цей час даже і сама не знає кому належить.
Із ПрАТ АСК «Скарбниця» вже все.
ПрАТ СК «ІНТЕР-ПОЛІС» залишить і МТСБУ і ринок страхування. А Укрзалізниця вже підшукує собі нового партнера.
ТДВ «СК «МОТОР-ГАРАНТ» — веде перемовини про продаж свого портфеля ОСЦПВ.
У Страховій компанії «ЕТАЛОН» — не зрозуміло, хто реальний кінцевий власник.
ПрАТ «СК «ВАН КЛІК» — і так збирався піти. Чекав тільки закінчення договорів страхування.
У АТ «СК «МЕГА-ГАРАНТ» — все й так розуміло, не має банку, немає і страхової.
ТДВ «СК «КРЕДО» — без коментарів.
ПрАТ «СК «САЛАМАНДРА» — збирається піти з ринку. Чекаає тільки закінчення договорів страхування..
ПрАТ «СК «Український страховий стандарт» — уже отримали пропозиції по продажу портфеля автоцивілки.
ПрАТ «СК «ЮНІВЕС» — планує піти з ринку.
ТДВ «СГ «ОБЕРІГ» — грошей не вистачає, але планують триматися, до кінця року як мінімум.
Із матеріалів: Українське страхування. Війна, @uapravda · Новостной веб-сайт
Авто-Страхування ситуація на ринку, МТСБУ за кулісами
Добавить комментарий